Передати покази лічильника легко та швидко через чат-бот ДТЕК Одеські електромережі у Viber та Telegram

Дата: 31.03.2023 10:09
Кількість переглядів: 70

Фото без опису

Настав час передачі показів лічильника. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Одеські електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн сервіси. Серед них — чат-бот у Viber та Telegram. З його допомогою можна швидко, не виходячи з дому, передати покази лічильника, скориставшись лише інтернетом та смартфоном, планшетом, ПК або ноутбуком. Також передати покази лічильника можна за допомогою IVR-меню кол-центру, через особистий кабінет чи спеціальну форму на сайті. Кожен сервіс працює в режимі 24/7.

Щоб швидко та легко передати покази лічильника, ДТЕК Одеські електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом у Viber та Telegram. Період передачі показів − останні 2 дні поточного місяця та перші 3 дні наступного. Онлайн сервіс заощаджує час та виключає необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.

«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні й доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів лічильника. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад 375 тисяч клієнтів компанії. Разом з тим, активні користувачі оцінили його переваги та не тільки передають покази лічильника, а й замовляють інші послуги не виходячи з дому в зручний для себе час»,  повідомили в компанії.

Приєднатися до сервісу дуже просто:

  • в стрічці пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
  • слідуючи підказкам, крок за кроком пройти реєстрацію (надати номер телефону та ввести особовий рахунок);

Нагадаємо, ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номеру особового рахунку. Якщо клієнт не пам’ятає номер особового рахунку, його можна отримати у кол-центрі компанії.

Щоб передати покази лічильника в ДТЕК Одеські електромережі працюють дистанційні канали та онлайн сервіси.

Оберіть найзручніший для вас:

  • IVR-меню кол-центру, натиснувши 2;

— для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90;

— для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90;

Важливо. ДТЕК рекомендує мешканцям Одещини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь